A BMW hatalmas elektromos SUV-ja kevesebbet fogyaszt a Mercedes EQS-nél
A hegyomlásnyi méretű iX a jelek szerint hatékonyabban működik, mint a szuper-áramvonalas EQS.
A hegyomlásnyi méretű iX a jelek szerint hatékonyabban működik, mint a szuper-áramvonalas EQS.
A villanyautók piacát az igen gazdag olajalapból pörgető skandináv országban már alig fogynak a tisztán benzines kocsik.
Immár hazánkban is rendelhető a hegyomlásnyi nyomatékú iX M60.
A bajor márka idei évét az ötödik ikszét behúzó M GmbH sportos újdonságai mellett a villanyautók és a divatterepjárók határozzák meg.
Megérkezett az iX szabadidő-autó legerősebb és legsportosabb változata, melynek nyomatéka bőven 1000 Nm feletti.
Érkezőben a vadonatúj EQE SUV, melynek prototípusait a svéd télben tesztelik éppen.
Azt mondják nem csak egy színárnyalatváltó fényezésről van szó.
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
A bajor gyártó müncheni fejlesztési központjában szimulátor fronton szinte csak úgy repkednek a sokszoros 4K felbontások, a több tíz tonnás tömegek és a megawattos teljesítmények.
A bajor gyártó nyíltan kijelentette, hogy nem száll be a hatótávolság-háborúba.
A BMW németországi fejlesztési központjában járva ismerkedtünk meg az iX villanyautó egyedi új funkciójával.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
A bajor gyártó elárulta, hogy érkezőben az iX szabadidő-autó legerősebb változata.
A bajor gyártó népszerű szedánjának következő generációja várhatóan 2023-ban lát majd napvilágot.
Az új szabadidő-autó kiviteltől függően mintegy 400-600 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
A neves német zeneszerző által megalkotott hangokat adják ki menet közben a legújabb bajor villanyautók.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.
A villámokat szóró főisten ugyan elpusztíthatatlan, de a mindennapi elektronika nagyon nem az ő világa.
A bajorok elektromos SUV-ja hivatalosan még nincs forgalomban, de láthatóan már nem rejtegetik a világ elől.